نتـــــــــرس . . . اگـر هم بخـــــواهم از ایـــن دیــــــــوانـه تـر نمیــشوم ! گفــــته بودم بی تـــو سخــــت میگــــــذرد... بـی انـصـافــــــــ ! حـــــرفم را پس میگــیرم... بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـیگــــــذرد...!!...