یه وقتایی هست ...نه "گریه كردن" آرومت میكنه ..نه "نفس عمیق" ...نه "یه لیوان آب سرد"...نه "داد زدن" ...یه وقتایی هست كهxa0فقطنیاز داری ،بـــــــــمــــــــــیــــــــــــرِی ...همین ..! xa0...