
یادت باشددلت که شکست,سرت را بگیری بالا xa0 تلافی نکن,فریاد نزن,شرمگین نباش xa0 دل شکسته گوشه هایش تیز است xa0 مبادا دل و دست آدمی که روزی xa0 دلدارت بود زخمی کنی به کین xa0 مبادا که فراموش کنی روزی شادیش آرزویت بود xa0 صبـــــــــور بــــــاش و ســـــــاکــــــت... ...
ادامه مطلب